Eindelijk ben ik er in geslaagd één
leverancier te vinden die alle kantoorartikelen voor mijn bedrijf kan leveren.
Af ben ik van al die verschillende adressen. Niets negatiefs over andere
bedrijven hoor, maar dat ik in zee ben gegaan met EM Leerdam heeft vooral te
maken met het feit dat niet alles bij één leverancier besteld kon worden. De
kennismaking met EM Leerdam heeft mij nu juist geleerd dat het wel kan. Ik had
beter moeten zoeken. Had ik in het verleden even meer de tijd genomen, dan
waren er nu niet zo veel verschillende leveranciers geweest. In een bijeenkomst
met een aantal collega’s viel mij de naam EM Leerdam in positieve zin op.
Nadere navraag leerde mij dat het een bedrijf in Leerdam betreft, dat specialist
is op het gebied van alle toeters en bellen die je op een kantoor vaak nodig
hebt. Iets waar ik dus naar op zoek ben. Terug op kantoor ben ik eens achter de
computer gedoken om de website te bekijken. Een erg interessante site met enorm
veel producten. Ze stellen zelfs dat dit een assortiment betreft van wel 15.000
artikelen. Het mooie is dat het merendeel vaak al de volgende wordt gebracht,
met de voorwaarde dat het dan wel voor 16.300 uur besteld moet zijn. Is het
niet direct voorradig, dan zorgen zij ervoor dat het snel geleverd wordt. Het
bestellen kan heel eenvoudig online gebeuren via een bestelformulier. Wat wil
je nog meer. Met deze informatie was het voor mij alle reden om eens contact te
zoeken met dit bedrijf. Dit contact was prettig en kwam zeer vertrouwenwekkend
over. Ik heb daarom besloten dat ik al mijn kantoorartikelen
alleen nog via hen bestel. Vandaag heb ik dit per memo ook nog eens naar alle
medewerkers gecommuniceerd. Dus geen gezeur meer, voortaan EM Leerdam.
No comments:
Post a Comment