Friday, June 14, 2013

Alle kantoormeubelen voorradig bij EM-Leerdam!

Wat ik nu ga vertellen hebben jullie denk ik ook wel eens meegemaakt. Kom je op bezoek bij een bedrijf en zie je een “bijeengeraapt” zooitje aan kantoormeubelen. Dat zag ik dan ook afgelopen week toen ik een bezoek bracht aan een zakenrelatie van mij. Achter de balie zag het er nog wel redelijk uit, maar de afdelingen die niet in het directe zicht waren zagen er een beetje, ja ik noem het toch, armoedig uit. Er waren zelfs medewerkers die nog achter erg gedateerde metalen bureaus zaten. Ik kan goed overweg met deze zakenrelatie. Daarom kon ik hem mijn mening dan ook openlijk geven. Hierop geattendeerd gaf hij toe dat het inderdaad wel een aftands stelletje spullen waren. En hij bedoelde hiermee niet zijn medewerkers. Hij kent mijn bedrijf en weet hoe het er daar uit ziet. Hij vroeg mij daarom ook om advies, hoe ik het heb aangepakt. Heel eenvoudig kon ik hem zeggen. Elke investering doe je voor een bepaalde tijd. Dit geld ook voor bureaustoelen. En die van hem waren zeker al heel lang afgeschreven. Ik ga hem dan ook het advies om naar de website van EM Leerdam te gaan. Zelf heb ik een paar jaar geleden ook voor een dergelijke uitdaging gestaan en ik ben nog steeds zeer tevreden dat ik dit bedrijf heb ingeschakeld. Je komt vaak aan dergelijke bedrijven door het “hoort zeg het voort” principe. Samen hebben we de website van EM Leerdam opgezocht. Hij werd stil van het grote aanbod. Je kunt naar hun showroom in Leerdam gaan, maar ze bieden ook de mogelijkheid om alles online te bestellen. Van kantoormeubelen tot een complete kantoorinrichting. Ik heb hem er verder alleen mee gelaten, want per slot van rekening moet hij zelf beslissen. Gisteren sprak ik hem weer eens. Hij vertelde dat hij kort nadat ik weg was gegaan, direct een uitgebreide offerte had aangevraagd. De goede adviezen en de goede leveringsvoorwaarden waren voor hem redenen om een grote bestelling te doen. Alle kantoorruimtes worden opnieuw ingedeeld en voorzien van eigentijds meubilair. Om zijn dank uit te spreken begreep ik dat een fles whisky onderweg was naar mij. Vanaf nu is hij ook vaste klant bij EM Leerdam.

No comments:

Post a Comment