Hebben jullie ook wel eens te maken met het aanschaffen
van nieuwe kantoorartikelen? Zo ja, dan kennen jullie het probleem. Ordners
worden bij bedrijf X besteld, schrijfartikelen bij bedrijf Y en ga zo maar
door. Diverse leveranciers met diverse, naar eigen zeggen, aantrekkelijke
offertes. Daarbij wordt heel vaak vergeten dat alleen hieraan al te veel
onnodige tijd wordt besteed. Dit moest anders. Ik wilde van al die
verschillende leveranciers af. Door vrienden werd ik gewezen op het bedrijf EM
Kantoorsystemen in Leerdam. Zij deden al jaren naar volle tevredenheid zaken
met dit bedrijf. Er werd door mijn vrienden gezegd dat dit bedrijf de oplossing
was en dat ik hiermee direct van al mijn gezoek naar kantoorbenodigdheden af
zou zijn. Ik wil daarom mijn ervaring die ik heb opgedaan met jullie delen. Ik ben
direct via het internet naar de site van EMLeerdam.nl gegaan. Wat een
uitgebreid aanbod. De site van EM Kantoorsystemen alleen al is een bezoek
waard. Echt alle denkbare soorten kantoorartikelen
en kantoormeubelen zijn er volop aanwezig. En
bestellen kan ook erg makkelijk via de web shop. Een kritisch mens als ik gaat
echter eerst zelf eens kijken bij het bedrijf. EM kantoorsystemen heeft in
Leerdam een mooie grote showroom. Ik ben er de volgende dag gelijk naar toe
gereden. Ik werd door de verkoper uitvoerig en vakkundig geïnformeerd over wat
EM kantoorsystemen allemaal voor mijn bedrijf kan betekenen. Zeker voor mijn
doen ben ik er erg lang gebleven. En dit was en is beslist geen verspilde tijd.
Ik was meteen verkocht. Alles, maar dan ook alles, kunnen ze leveren. Vaak is
de levertijd, niet geheel onbelangrijk, maar slechts één dag. Alle ingrediënten
om voor mij de knoop door te hakken. Vanaf vandaag wordt er nog slechts bij één
leverancier besteld. En dat bedrijf is… EM Kantoorsystemen in Leerdam!
No comments:
Post a Comment